Sunday, March 9, 2008

感恩


岁月悄悄地流逝又一年
走过欢笑尝过泪水, 泠暖在心间
人生如如幻, 生命总有波浪
路是这么绕, 那么遥远.
好想飞到那想念的天,
看看大海, 感矍阳光,让生命灿烂,
人生每一小站多少艰难危险,
浪再凶猛,挡不住前进的风帆
每一个脚 步是渴望,每一滴泪水是期待,
每一 次 的呐喊是挣扎.
如果前方的路可以让我再选择,
我仍然选择这爱.
感恩,感恩, 数不尽 一生主的恩典.
如果我还有明天,将自己献在祭坛.
感恩,感恩,数不尽祢对我的赦免,
我愿再回到祢面前恳求在天上纪念.
Picture in display
Photographer : Me
Venue : Sitiawan road, in front of The Store
Time : around 7pm
Witness : my mum , she was driving, i was sitting beside

3 comments:

shiuhguyz said...

yeah..i love this song as well..the meaning is really cool to me..i like it.

~*~ LiTtLe MomEnTs AloNg ThE wAy ~*~ said...

yea.. when i leave sitiawan, this is the one and only song that kept playing in my heart...

shiuhguyz said...

actually i performed this song b4..:)